PENGUMUMAN & PERLANTIKAN ~ ThE GrEaT MaPLeY

Join The Community

Premium WordPress Themes

Ahad, 12 April 2009

PENGUMUMAN & PERLANTIKAN

Assalamualaikum WBT

Alhamdullilah perjalanan blog ini dapat diteruskan walaupun pada beberapa ketika berlaku pergolakan dalaman namun ibarat kata pepatah "Air Dicincang Takkan Putus". Itulah makna ikatan Ukhwah dan Silaturrahim yang kental yanag telah terbina semenjak sekian lama antara sahabat & rakan dari zaman bangku persekolahan.

Beberapa siri pembaharuan akan cuba dilaksanakan dalam penampilan blog kali ini dengan cuba memanafaatkan ruang siber percuma ini dalam memberi faedah & sumber2 maklumat serta panduan berguna kepada ahli dan pelayar. Perkara2 yang boleh menyebabkan pergeseran akan seberapa daya upaya akan cuba dielakkan nanum ia diharap tidak menjadi penghalang kepada rakan2 supaya terus berkomunikasi agar setiap perkembangan terkini ahli dapat diikuti.

Oleh kerana Ana dijangkakan akan meneruskan pengajian (insyaallah) kesuntukkan masa mungkin menjadi faktor penghalang dalam memgemaskini kandungan blog serta penampilannya. Dengan itu suatu perlantikan kepada sahabat Ana mungkin dapat membantu sahabat2 lain memperolehi kemaskini terbaru dan terbaik, jadi ana dengan ini melantik Saudara Eddyka @ Jinggo sebagai KETUA EKSEKUTIF EDITOR pertama bagi blog ini (ID telah diupgradekan). Semoga beliau dapat mengawal selia & mempastikan tahap pertanggungjawaban yg tinggi dalam perkara2 yg disiarkan kelak berdasarkan pengalamannya.

Sahabat2 lain yang telah diberikan kemudahan lesen juga diharap dapat membantu memberikan posting2 menarik & berinformasi untuk mencapai objektif penwujudan blog ini. Sekian. Terima Kasih.

0 ulasan:

Parking Kat sini.

Photobucket


[ Copy this | Start New | Full Size
]

DiKEheNdaKI

OrAnG LaMA-LAma : AsaL UsuL....