Giliran Aku PLak... ~ ThE GrEaT MaPLeY

Join The Community

Premium WordPress Themes

Selasa, 28 April 2009

Giliran Aku PLak...





السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا وسهل


hik..hik..rasa macam tak adil plak bila aku tak posting gambar aku..chip..pakjie..bro conan dah menjalankan tanggungjawab sebagai ahli..jadik untuk berlaku adil..ni jee la yg dapat aku sumbangkan untuk tatapan geng2 ku semuaa...yeahhhhh!! next bro cim dan boom..jangan lupa untuk meriahkan dan menyumbangkan gambar untuk tatapan ahli semua..lupa!! buat bro lokman & jakpor kot terjengah posting blog nii..kaloo rasa macam tergerak nak menyumbang..anda berdua amat dialu2kan..! JOMM..Untuk ahli oysterpark sambutlah kempen.."Satu Keluarga Satu gambar" Wa caya kat lu All semua..!!!

1 ulasan:

Salam..peh..macam kat Alaskan la ente....bravoo..bravo

Parking Kat sini.

Photobucket


[ Copy this | Start New | Full Size
]

DiKEheNdaKI

OrAnG LaMA-LAma : AsaL UsuL....